Wizyta trychologiczna krok po kroku

Często słyszę od klientów podczas wizyty trychologicznej, że bardzo długo rozważali decyzję o umówieniu się na takie spotkanie. Jakie mają zazwyczaj obawy i co nimi kieruje?

 

Problemy ze skórą głowy tak jak już wspominałam wielokrotne są bardzo wstydliwe dla osoby która się z nimi zmaga. Wypadanie włosów, łysienie, ŁZS czy łuszczyca są widoczne gołym okiem, a ich leczenie jest żmudne i dosyć długie.

U wszystkich pacjentów oprócz skóry głowy i włosów cierpi również psychika stąd zwiększa się nerwowość lub nieśmiałość, które w konsekwencji mogą prowadzić do chorób takich jak np. nerwica czy depresja.

Zatem z klientami trychologicznymi trzeba obchodzić się bardzo ostrożnie, ponieważ są to osoby które zgłaszają się do trychologa o pomoc, a w większości przypadków  nawet o ratunek, ponieważ nikt inny nie był w stanie im odpowiednio doradzić.

Właśnie dlatego, po pierwsze, klient z trychologiem powinien przebywać sam na sam najlepiej w zamkniętym pomieszczeniu, ponieważ podczas wywiadu trychologicznego wyciągane są różne informacje, których osoby trzecie nie powinny wiedzieć.

Kolejnym ważnym etapem jest bardzo wnikliwy wywiad, który przedstawi ogólny stan zdrowotny klienta jak i zarys problemu trychologicznego z jakim dana osoba się zmaga.

Po wywiadzie i rozmowie z klientem nadchodzi czas na przeprowadzenie badania mikrokamerą skóry głowy. Zabieg ten jednoznacznie doprowadzi do postawienia diagnozy oraz zobrazowania przyczyn zaistniałego problemu. To badanie umożliwi dobór odpowiedniej dla danego klienta kuracji trychologicznej oraz zabiegów, które w jego przypadku będą najbardziej pomocne.

Podczas trwania kuracji ważny jest stały kontakt z klientem oraz badania pokazujące postęp całej terapii . Zazwyczaj efekty są dostrzegalne dla pacjentów gołym okiem już po miesiącu stosowania kosmeceutyków trychologicznych oraz innych zaleconych badań czy zabiegów.

Zawsze należy pamiętać o tym, że zadowolony klient bardzo chętnie poleca specjalistę, który pomógł mu rozwiązać jego problem. Moim zdaniem to najlepsza forma reklamy. Dlatego zawsze należy starannie dobierać leczenie i dokładnie tłumaczyć jaki jest cel stosowania danych zabiegów i preparatów. Takie podejście na pewno zawsze zostanie przez klienta dobrze odebrane i docenione.

MM5D4587